faridz

aku dan faridz aswadi | wakif’s blog

Tanggal 27 Februari 2009, aku berjaya mendapatkan rumah pertama untuk pelaburan di lembah kelang melalui khidmat yang ditawarkan oleh satu solution. Tidak lain dan tidak bukan adalah disebabkan oleh kewujudan blog ini : http://faridzaswadi.blogspot.com/
Dari situ jugalah aku banyak belajar ilmu tentang pelaburan hartanah, walaupun secara fizikalnya aku berada beratus2 kilometer jauhnya.
Mungkin ada yang telah maklum tentang masalah yang aku lalui berkaitan pengurusan rumah aku dibawah Faridz Aswadi, aku juga telah meluahkannya secara terbuka didalam entry ini : http://mylife-wakif.blogspot.com/2011/08/peralihan-kuasa.html
Setelah perbincangan demi perbincangan dibuat, juga disebabkan campur tangan tuanbri, akhirnya masalah yang timbul telah dapat diselesaikan dengan baik. Kini antara aku dan Faridz Aswadi tiada apa2 lagi hutang yang tertunggak… aku ucapkan berbanyak2 terima kasih kepada beliau yang sudi menyelesaikan masalah tersebut.
Kini, rumah2ku diuruskan oleh tuanbri, farhan, izwan dan juga oleh aku sendiri (maybe untuk sementara).
Akhir kata, kepada Faridz Aswadi aku ucapkan berbanyak2 terima kasih kerana menguruskan rumah2 aku sebelum ini, juga untuk segala ilmu dan tunjuk ajar yang dikongsi secara langsung ataupun tidak langsung. Jika dipanjangkan umur, mungkin kita boleh berkerjasama lagi untuk projek2 yang akan datang…. kerana dunia ini kecil saja.
Aku doakan Faridz Aswadi akan lebih cemerlang dimasa akan datang.

7 thoughts on “aku dan faridz aswadi | wakif’s blog

  1. noreply@blogger.com'nUmara...

    as salam..
    pay0h jugok gini nih.. hehe.. xmo percaya, dah percaya.. sudah percaya, ini dibalasnya.. hehe..
    lame gak tu berbulan2… cuma yakin yang setiap sesuatu kejadian tu pasti ade hikmah disebaliknya…
    :)
    nk berjaya, pasti ade dugaan untuk menguji tahap kesungguhan dan kekuatan barnagkali??

    Regards.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge